لیلی (لی لی)

لفظی كه در جشن‌ها (عروسی ها) برای ابراز شادی میگویند

جنسیت اسم لیلی (لی لی)

دختر

لیلی (لی لی) به انگلیسی

lili

تعداد لیلی (لی لی) ها در ایران

330,300

تلفظ لیلی (لی لی) به فارسی

لی لی

ریشه اسم لیلی (لی لی)

فارسی

تلفظ لیلی (لی لی) به انگلیسی

/lili/

رنگ اسم لیلی (لی لی)

نیلی

ابجد اسم لیلی (لی لی)

80

ابجد وسیط اسم لیلی (لی لی)

64

ابجد صغیر اسم لیلی (لی لی)

16

درباره نام لیلی (لی لی)

لیلی (لی لی) یکی از اسامی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان است. این نام، عموماً برای دختران استفاده می شود و می توانید آن را به عنوان یک انتخاب مناسب برای دختر خود در نظر بگیرید. همچنین، می توان اسم لیلی (لی لی) را با نام های دیگر ترکیب کرد و از این ترکیبات بسیار زیبا و متنوع نام برد.

استفاده از اسم لیلی (لی لی)، به خاطر ریشه فارسی اش، در کشورهای دیگر نیز رایج است و در طول سالها به محبوبیت بالایی دست یافته است. در واقع، این نام تاکنون حدود 330,300 بار در داخل کشور استفاده شده است و به عنوان یکی از نام های پرطرفدار محسوب می شود.

خصوصیات اسم لیلی (لی لی)

آرامش در تمامی جنبه های زندگی افرادی که رنگ نام آنها نیلی است نمایان می باشد. هوش بالا و دارا بودن حس ششم قدرتمند سبب شده است که علاقه ی بسیاری به کمک کردن افراد دیگر داشته باشید . توانایی حل مسئله و همینطور آرامش در انجام آنها سبب شده است که موفقیت های بسیاری را کسب کنید. رنگ نیلی در دنیای عرفان مختص عارفانی می باشد که در جهت ایجاد شادی در بین مردم گام برمیدارند و در اصطلاح بین مردم شخصیتی دوست داشتنی دارند.

اسم لیلی (لی لی) و معنی اسم لیلی (لی لی)

ریشه اسم لیلی (لی لی)

همانطور که گفتیم ریشه اسم لیلی (لی لی) فارسی می باشد و تلفظ لیلی (لی لی) در فارسی و با توجه به لغت نامه های مرجع همچون فرهنگ لغت دهخدا ، معین و ... به صورت " لی لی " است.

در زبان انگلیسی نیز تلفظ این اسم به شکل “ /lili/ " مرسوم است و ممکن است در برخی از کشورهای انگلیسی زبان به شکل های دیگری نیز تلفظ شود. صوت اسم لیلی (لی لی) بسیار زیبا می باشد و از این رو در هر زبانی از انگلیسی ، فرانسوی تا آلمانی به طور کامل قابل هجی کردن است.

معنی اسم لیلی (لی لی) در فرهنگ لغت

از نظر معنی می توان این اسم را بسیار زیبا و خوش معنا توصیف کرد. معنی اسم لیلی (لی لی) در فرهنگ لغت های مختلف به صورت زیر آورده شده است.

معنی اسم لیلی در لغت‌نامه دهخدا:
مترادف لالا. لفظی که در عروسی‌ها و جشن‌ها زنان در ابراز شادی و انبساط خاطر ادا کنند و غالباً مکرر آرند.

معنی اسم لیلی (لی لی) در ثبت احوال

(مترادف لالا) لفظي كه در جشن‌ها (عروسي‌ها) براي ابراز شادي و انبساط خاطر به صورت مكرر ادا كنند.

حروف ابجد و طالع بینی نام لیلی (لی لی)

حروف ابجد و طالع بینی نام

یکی از نکاتی که در انتخاب اسم برای بسیاری اهمیت دارد ، توجه به حروف ابجد اسم و طالع بینی آن است. ابجد اسم لیلی (لی لی) عدد " 80 " و ابجد وسیط " 64 " ، ابجد صغیر " 16 " می باشد . با مشخص شدن عدد ابجد اسم میتوانید در مورد فاکتور های طبقات اجتماعی همچون اشرافی ، عرفانی ، کم درآمد و حادثه ساز محاسباتی را انجام دهید.

همچنین بسیاری بر این باورند که با توجه به جمع حروف ابجد میتوان طالع بینی کرد و مشاهده شده است که برخی با استفاده از همین اعداد اقدام به فالگیری بر اساس اسم نیز میکنند. در این بین با اصطلاحاتی همچون ابجد کبیر و ابجد صغیر نیز برخواهید خورد.

طالع بینی از روی حرف اول اسم
اشخاصی که اسامی‌شان با حرف “ل” آغاز می‌شود، ظاهر زیبایی دارند و از رفتار خوبی برخوردارند. آن‌ها به خانواده‌شان بسیار وابسته‌اند و در برخی موارد مغرور و خودستایی می‌کنند، همچنین ارزش پول‌های خود را نمی‌دانند.

نکته ی دیگری که میتوان در مورد اسم لیلی (لی لی) گفت تاثیر آن بر فرزند شما می باشد. معنای این اسم ارج و منزل بیشتری را برای فرزند شما در بین هم سن و سال هایش ایجاد خواهد کرد و فرزند شما همواره به خاطر نام زیبای خود از شما سپاسگذار خواهد بود.

نظرتون درباره اسم لیلی (لی لی) چیه؟ ارسال دیدگاه

🏆 امتیاز شما به اسم لیلی (لی لی)

🎯 اشتراک گذاری این صفحه

واتساپ تلگرام

📣 نام های هم آوا با اسم لیلی (لی لی)

📁 دسته بندی اسم ها

😍 شاید شما هم دوست داشت باشید

ترکیبی از دو اسم محمد و سرور (ستوده و پیشوا)

فروزان، مهره‌ای در بازی شطرنج، وزیر

مشتری

امیر، سردار، شاهزاده، شادابی و تر و تازگی

گلرخ، دارای چهره ای مانند گل، زیبا روی، گل چهره

زاده ی شهر، شهری

ترکیب دو اسم حسین و رضا (نیکو و خشنود)

مریم

💬 نظرتون درباره این اسم برامون بنویسید