فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

ترکیب دو اسم فاطمه و حسنی (رانده شده از آتش و نیکو)

جنسیت اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

دختر

فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) به انگلیسی

fateme-hosna

تعداد فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) ها در ایران

8,859

تلفظ فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) به فارسی

فاطمه‌حسني(فاطمه‌حسنا)

ریشه اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

عربی

تلفظ فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) به انگلیسی

/f.-hosnā/

رنگ اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

سبز

ابجد اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

263

ابجد وسیط اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

85

ابجد صغیر اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

76

درباره نام فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) یکی از اسامی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان است. این نام، عموماً برای دختران استفاده می شود و می توانید آن را به عنوان یک انتخاب مناسب برای دختر خود در نظر بگیرید. همچنین، می توان اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) را با نام های دیگر ترکیب کرد و از این ترکیبات بسیار زیبا و متنوع نام برد.

استفاده از اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)، به خاطر ریشه عربی اش، در کشورهای دیگر نیز رایج است و در طول سالها به محبوبیت بالایی دست یافته است. در واقع، این نام تاکنون حدود 8,859 بار در داخل کشور استفاده شده است و به عنوان یکی از نام های پرطرفدار محسوب می شود.

خصوصیات اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

فردی بسیار وقت شناس هستید . نامی که رنگش سبز است متعلق به شخصی می باشد که از نظر نظم فردی و نظم کاری در رده ی بسیار بالایی قرار دارد. سعی ذاتی شما در رسیدگی به امور مختلف در زمان مقتضی می باشد و هیچگاه رسیدگی سریع امور را از دست نمیدهید. شرکت کارخانه یا هر اموری که در آن حضور داشته باشید متکی به زمان شناسی و وقت شناسی بسیار دقیق شما خواهند بود. شخصیت آرام و دقیق رنگ سبز سبب شده است که اطرافیانتان اعتمادی وافر به شما داشته باشند و برای حل مشکلاتشان همواره در پی شما باشند. این را به یاد داشته باشید که شما توانایی های وصف ناپذیری دارید ، پس بر توانایی های خود بیفزایید و آنها را پر و بال دهید که موفقیت شما تضمینیست.

اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) و معنی اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

ریشه اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

همانطور که گفتیم ریشه اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) عربی می باشد و تلفظ فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) در فارسی و با توجه به لغت نامه های مرجع همچون فرهنگ لغت دهخدا ، معین و ... به صورت " فاطمه‌حسني(فاطمه‌حسنا) " است.

در زبان انگلیسی نیز تلفظ این اسم به شکل “ /f.-hosnā/ " مرسوم است و ممکن است در برخی از کشورهای انگلیسی زبان به شکل های دیگری نیز تلفظ شود. صوت اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) بسیار زیبا می باشد و از این رو در هر زبانی از انگلیسی ، فرانسوی تا آلمانی به طور کامل قابل هجی کردن است.

معنی اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) در فرهنگ لغت

از نظر معنی می توان این اسم را بسیار زیبا و خوش معنا توصیف کرد. معنی اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) در فرهنگ لغت های مختلف به صورت زیر آورده شده است.

ترکیب دو اسم فاطمه و حسنی:
فاطمه: رانده شده از آتش، نام دختر پیامبر اسلام (ص)، از شیر گرفته شده، زنی که بچه دو ساله خود را از شیر گرفته باشد
حسنی(حسنا): نیکو، شایسته، خوب روی، زن زیبا، عاقبت نیکو

معنی اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) در ثبت احوال

۱- از نام‌هاي مركب، فاطمه و حسني (حسنا)؛ ۲- فاطمه‌ي نيك و پسنديده.

حروف ابجد و طالع بینی نام فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

حروف ابجد و طالع بینی نام

یکی از نکاتی که در انتخاب اسم برای بسیاری اهمیت دارد ، توجه به حروف ابجد اسم و طالع بینی آن است. ابجد اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) عدد " 263 " و ابجد وسیط " 85 " ، ابجد صغیر " 76 " می باشد . با مشخص شدن عدد ابجد اسم میتوانید در مورد فاکتور های طبقات اجتماعی همچون اشرافی ، عرفانی ، کم درآمد و حادثه ساز محاسباتی را انجام دهید.

همچنین بسیاری بر این باورند که با توجه به جمع حروف ابجد میتوان طالع بینی کرد و مشاهده شده است که برخی با استفاده از همین اعداد اقدام به فالگیری بر اساس اسم نیز میکنند. در این بین با اصطلاحاتی همچون ابجد کبیر و ابجد صغیر نیز برخواهید خورد.

طالع بینی از روی حرف اول اسم
افرادی که نامشان با حرف “ف” آغاز می‌شود، دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند. آنها شجاع و بی‌ترس هستند و با دیگران روابط مؤثری برقرار می‌کنند. این افراد به نوعی پرانرژی هستند و تمایل به جنگ‌جویی دارند. در طول زندگی، آنها چندین بار شکست می‌خورند، اما در نهایت به مقام و موقعیت خوبی در آینده می‌رسند.

نکته ی دیگری که میتوان در مورد اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) گفت تاثیر آن بر فرزند شما می باشد. معنای این اسم ارج و منزل بیشتری را برای فرزند شما در بین هم سن و سال هایش ایجاد خواهد کرد و فرزند شما همواره به خاطر نام زیبای خود از شما سپاسگذار خواهد بود.

نظرتون درباره اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا) چیه؟ ارسال دیدگاه

🏆 امتیاز شما به اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

🎯 اشتراک گذاری این صفحه

واتساپ تلگرام

📣 نام های هم آوا با اسم فاطمه حسنی (فاطمه حسنا)

📁 دسته بندی اسم ها

😍 شاید شما هم دوست داشت باشید

محل لغزيدن پا (به لحاظ داشتن زيبايي زياد)

گلزار، گلشن

دختران

ترکیبی از دو اسم محمد و فربد (ستوده و شکوهمند)

مقدارکمی ازچیزی

انعکاس صوت، پژواک، حالتی از صدا كه دارای تأثير و نفوذ است، خوش آهنگی

روشنک، نورانی

حاجت ها، نیازها، خواسته ها

💬 نظرتون درباره این اسم برامون بنویسید